BETA
kontakt
E-obavijesti
ENGLISH

Recentne Izložbe

Vijesti

SABINA DAMIANI: ARHIV MIRGRACIJE / MIGRATION ARCHIVE

28.3.-15.4.2014.
Otvorenje 28.3.2014. u 19h
Galerija Anex

ARHIV MIGRACIJE / MIGRATION ARCHIVE, ožujak/travanj, 2014.

˝Dosljedna jedino u stalnoj igri identiteta i odnosa, Sabina Damiani sistematski gradi svoj originalni zemaljski i virtualni profil nizom promišljenih koncepata poput DE-CONSTRUCTING, s kojim je na revitaliziranom ARTUMu 2011. osvojila pravo na samostalnu izložbu u Muzeju grada Umaga. Godinu dana kasnije na istom se art salonu predstavila triptihom CLOSER / BLIŽE (digitalnim ispisom fotografija na mat papiru prošivenom crvenim koncem), a za aktualnu nagradnu prezentaciju koncipirala je projekt ARHIV MIGRACIJE. Riječ je imaginativnom ansamblu od tri poglavlja (ALTROVE, DOVE DA QUI & WeTRANSFAIR) koja istražuju delikatne, ponekad na prvi pogled i nezamjetne tranzicije duha, kultura, sjećanja, običaja i identiteta, čiju vidljivost možemo zahvaliti isključivo autoričinom empatičkom senzibilitetu.
U serijalu diptiha ALTROVE, artistica fotografiranjem prije svega registrira postojanje mjesta i vremena u kojima iščitava stanja osobnih prostora, uočavajući u njima pojedinačno u općem: sliku osobe uvijek prati identično (ravnopravno) velika snimka nekog, njoj značajnog predmeta.
GDJE ODAVDE bilješka je o napuštenim autobusnim postajama i čekaonicama. Tipično za Sabinu Damiani, riječ je, ovaj put doslovce, o fenomenu tranzicije (prometa) s višestrukim konotacijama koje komentiraju tihu dezintegraciju nekad jedinstvenog istarskog prostora kao i napuklih veza među stanovnicima koji ga ispunjavaju.
Treće poglavlje ARHIVA MIGRACIJE naslovili smo WeTRANSFAIR (prema web servisu WETRANSFER za slanje velikih datoteka preko kojeg mi je autorica poslala fotografije ovog ciklusa), kao višekratnu igru riječi koja uključuje primisli na “sajamsko šarenilo“ (“fair”), na “premještanje“ (“transfer”), te fer ili korektan postupak pri toj manipulaciji. Dodatna zaštita, čak i artistički dignitet tih, naoko, beznačajnih predmeta (od kojih se ne možemo osloboditi ni po cijenu života u svakodnevnom kaosu), njihovo je postavljanje u neprobojne staklenke. Eto nam, možda, i Duchampove štipaljke za rublje…˝   (iz teksta Maje Briski)
Sabina Damiani, biografija: Rođena 28 svibnja 1985. godine u Kopru. 2008 godine diplomirala na Accademia di Belle Arti u Veneciji, smjer vizualna komunikacija i didaktika umjetnosti. 2011. završila postdiplomski studij fotografije na Accademia di Belle Arti di Brera u Milanu. Radila je u ulozi asistenta u galeriji Cell Project Space u Londonu te kasnije vodila galeriju Union iz Londona. Osnivač je projekta ‘Kioosk’, platforme za istraživanje i kritiku suvremene fotografije. Član je HDLU-a Istre i Studio Voltaire-a London.

Kustosica izložbe: Maja Briski
Izložba je realizirana uz potporu Grada Pule.

 

Svi materijali na ovim stranicama u vlasništvu su HDLU-a Istre ako nije naznačeno drugačije i ne mogu se koristiti bez pismenog pristanka autora/ice ili HDLUa.